قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی یکی از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی و دوست داشتنی ترین هدایای تبلیغاتی سنه 2019 است که به خاطر تاثیرگذاری و جذابیت، هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر مخاطبان شما را قشر دانشجو و محصل، کارمند و شرکت‌های دفتری بزرگ ساختن می‌دهند، اتوماتیک تبلیغاتی ارزان می‌تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد.  البته خودکار تبلیغاتی ، یک وسیله باره دربایستن برای کل است. هرگز فراموش نمی‌شود و هنوز جذابیت خویش را حفظ کرده است.  نزدیک  برای شناسایی همه گونه کسب‌وکاری می‌توانید متعلق به بهره‌گیری کنید.


2. فلش تبلیغاتی


فلش جزو هدایای تبلیغاتی تقریبا  جدید است و محبوبیت آن در سال 98 به علت بروز بودن آن است . برای شناسایی کسب‌ و کارهایی که مرتبط با رایانه و تکنولوژی است، هدیه تبلیغاتی  زیاد پسندیده است. اگر مخاطبان شما را قشر جوان برپایی می‌دهند، در برگزیدن این هدیه شک نکنید. پیکان تبلیغاتی، هدیه‌ای کاربردی و ماندگار است و به همین انگیزه میتوان فلش مموری تبلیغاتی را گرد از دوست داشتنی ترین هدایای تبلیغاتی سال 98 نامید .


3. ماگ یا لیوان تبلیغاتی


ماگ  یا لیوان تبلیغاتی سرامیکی هم جزو هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و محبوب است. از قدیم‌الایام باره استفاده پیمان می‌گرفته و هنوز هم محبوب است. ماگ تبلیغاتی هم مثل اتوماتیک تبلیغاتی، باره استفاده کل اقشار پیمان می‌گیرد و کم و بیش برای همه کسب‌وکارها می‌توانید متعلق به بهره‌گیری کنید. ماگ تبلیغاتی اغلب قبل جوانان بسیار دوست داشتنی است .


4. هدایای خاص با اهداف خاص


هدایای تبلیغاتی دیگری هم هستی دارند که عمومیت ندارند ولی برای اهداف خاص، می‌توانید به نحو تاثیرگذاری از آنها کاربرد کنید. مثلا توپ تبلیغاتی، چتر تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی یا سررسید و یا تقویم رومیزی و سالنامه دیواری ، تیشرت تبلیغاتی ، ساک دستی پارچه ای از دسته دوست داشتنی ترین هدایای تبلیغاتی سال 1398 به احصاییه می آیند که عمومیت ندارد ولی برای اقشار گوناگون و در شرایط گوناگون می‌تواند مورد کاربرد پیمان بگیرد.


مثلا فرض کنید که شرکتی در گویه تولید «محصولات دوست‌دار طبیعت» دارید. برای این شرکت، ساک‌های خرید پارچه‌ای که می‌توان چندین بار از آن استفاده کرد، یک هدیه تبلیغاتی دوست داشتنی در جهت فرهنگ‌سازی و تبلیغ اهداف و محصولات شما است.

ایسر از دسکتاپ های گیمینگ نیترو 50 رونمایی کرد

هفته‌ی گذشته، ایسر از رایانه‌های دسکتاپ مخصوص گیمینگ سری نیترو ۵۰ رونمایی کرد. بر اساس گزارش ایسر، سری نیترو ۵۰ برای کسانی است که به دنبال قدرت پردازشی بالا هستند؛ قدرتی که فقط در رایانه‌های دسکتاپ می‌توان از آن بهره‌مند شد. این سری از رایانه‌های ایسر به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل Core مجهز شده‌اند و کارت‌ گرافیک شرکت‌های انویدیا و AMD وظیفه‌ی ارائه‌ی تجربه‌ای نرم و روان در بازی‌های سنگین را بر عهده دارند.

کیس رایانه‌های این سری سیاه‌رنگ با طراحی و نورپردازی خاص است. نور ال‌ای‌دی به شکل V در بالای کیس خودنمایی می‌کند تا ظاهر دستگاه را به رایانه‌های گیمینگ شبیه کند؛ هرچند ابعاد ۱۶ در ۳۵ در ۳۴ سانتی‌متری دستگاه حکایت از اندازه‌ی کوچک‌تر آن نسبت به کیس‌های معمول گیمینگ دارد.

ایشر نیترو 50 / Acer Nitro 50

در خصوص مشخصات داخلی، نیترو ۵۰ به پردازنده‌های نسل هشتم اینتل کور مجهز است. ایسر در پایین‌ترین مدل نیترو ۵۰ از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای i3-8100 با کلاک ۳.۶ گیگاهرتز استفاده کرده و در مدل‌های بالاتر به ترتیب پردازنده‌ی شش هسته‌ای i5+ 8400 با کلاک ۲.۸ و پردازنده‌ی شش هسته‌ای و ۱۲ ریسمانی i7+ 8700 را به کار برده است. این دستگاه‌ها تا سقف ۶۴ گیگابایت رم دوکاناله‌ی DDR4-2666 در خود جای می‌دهند و علاوه بر این از مموری اپتان اینتل پشتیبانی می‌کنند. کارت‌های گرافیک‌ متنوعی در این سری به کار رفته است. از شرکت انویدیا گزینه‌های جی‌تی‌ایکس ۱۰۵۰، ۱۰۵۰ تی‌آی و همچنین ۱۰۶۰ و ۱۰۷۰ در دسترس هستند و از شرکت AMD کارت گرافیک RX 580X به کار گرفته شده است. در مدل‌های پایین کارت‌های گرافیک‌ انویدیا ممکن است در اجرای بازی با نرخ ریفرش بالا دچار مشکل شوید؛ اما در مدل‌های ۱۰۶۰ به بالا چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

در بخش ذخیره‌سازی، دو گزینه‌ی ۳ ترابایت HDD و ۵۱۲ گیگابایت SSD در نظر گرفته شده است. نیترو ۵۰ در بخش صوت، به موتور صوتی کریتیو ساند BlasterX 360 مجهز شده است و اتصالات آن کارت شبکه‌ی Dragon LAN، وای‌فای 802.11ac 2Tx2R، بلوتوث ۵.۰ را شامل می‌شود. همچنین داک شارژ بی‌سیم جهت شارژ دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند در نظر گرفته شده است.

مشخصاتنیترو ۵۰
سی‌پی‌یو

(i7+ 8700 - (6C/12T, 4.6 Ghz Turbo

(i5+ 8400 - (6C/6T, 4 GHz Turbo

(i3-8100 - (4C/4T, 3.6 GHz

رم

تا سقف ۶۴ گیگابایت، دوکاناله DDR4-2666

پشتیبانی از حافظه‌ی اپتان تا سقف ۳۲ گیگابایت

گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1070, 1060, 1050 Ti, 1050

AMD Radeon RX580X

حافظه

تا سقف سه ترابایت HDD سه و نیم اینچی

تا سقف ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe M.2 SSD

صداکریتیو ساند °BlasterX 360
اتصالاتRealtek RTL8118AS GbE

802.11ac, 2Tx2R with Bluetooth 5.0

قابلیت افزایش حافظه

 1x PCIe x16 slots

1x PCIe x1 slots

 1x M.2 2280 PCIe x4

(1x M.2 2230 (WLAN

ابعاد۱۶ در ۳۵ در ۳۴ سانتی‌متر
قیمت۱۱۶۴ دلار / ۷۹۹ دلار  / ۹۳۸ دلار

دسکتاپ‌های گیمینگ ایسر نیترو ۵۰ از همین ماه در خاورمیانه با قیمت پایه‌ی ۱۱۶۴ دلار، از ماه آینده در شمال آمریکا و انگلستان با قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار و یک ماه بعد در چین با قیمت پایه‌ی ۹۳۸ دلار عرضه خواهند شد.

ایسوس کروم باکس 3 را عرضه کرد

ایسوس که اولین بار مینی پی‌سی کروم‌باکس ۳ را در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد، این محصول را در چهار نسخه با پردازنده‌های مختلف و به‌منظور استفاده‌ی کاربران مختلف راهی بازار کرده است. مدل‌های پایین‌تر از نسل هفتم پردازنده‌های موبایل اینتل کبی لیک بهره می‌برند. در پایین‌ترین مدل کروم باکس ۳ از سلرون 3865U با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده شده و در مدل‌های N018U و N019U پردازنده‌ی دوهسته‌ای و چهارریسمانی i3-7100U با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به کار رفته است. بالاترین نسخه‌ی کروم‌باکس ۳ مدل N020U است که از پردازنده‌ی Core i7-8550U نسل هشتم سری کبی لیک R اینتل بهره می‌برد و فرکانس پردازش آن ۱.۸ گیگاهرتز است.

کروم باکس ۳ / Chromebox 3

وای‌فای 802.11ac، پشتیبانی از پورت LAN گیگابیتی، پورت HDMI و دیسپلی ویژگی‌های مشترک تمام نسخه‌های کروم‌باکس ۳ است. سایر اتصالات این کروم‌باکس جدید ایسوس شامل اسلات کارت میکرو اس‌دی، یواس‌بی نوع C و پنج پورت یواس‌بی ۳.۰ نوع A است. هر چهار مدل این محصول به گرافیک داخلی اینتل HD 620 و رم DDR4 مجهز هستند. در خصوص فضای ذخیره‌سازی، ۳۲ گیگابایت حافظه از نوع M.2 و پورت اس‌اس‌دی داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

نسخه‌ی پایه‌ی کروم‌باکس ۳ یعنی N017U قیمتی برابر با ۲۴۹.۹۹ دلار دارد و دو مدلی که به پردازنده‌های i3 مجهز هستند به ترتیب ۴۴۹.۹۹ و ۵۰۱.۹۹ دلار قیمت دارند. تنها فرق دو مدل مذکور رم آن‌ها است که اولی با ۴ گیگابایت و دومی با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه می‌شود. نهایتا پیشرفته‌ترین نسخه از کروم‌باکس ۳ یعنی N020U که به پردازنده‌ی Core i7 از سری کبی لیک R مجهز است با قیمت ۷۳۳.۹۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد.

ایسوس خنک کننده مایع و منبع تغذیه ROG مخصوص کامپیوترهای گیمینگ را معرفی کرد

ایسوس سال‌ها است که به‌عنوان پیشگام بازار مادربرود و پردازنده‌های گرافیکی در جهان شناخته می‌شود. این شرکت در جریان نمایشگاه کامپیوتکس امسال حضور جدی در بازار خنک‌کننده‌های پردازنده و منبع تغذیه را نیز شروع کرد.

خنک کننده‌ی مایع پردازنده این شرکت، ROG Ryujin نام دارد که در دو مدل با ابعاد ۲۴۰ و ۳۶۰ میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد. برخلاف دیگر خنک‌کننده‌های آل این وان متداول بازار، ایسوس فن ۶۰۰ میلی‌متری خنک‌کننده‌ی خود را مستقیما به سوکت CPU متصل کرده تا هوای خنک از طریق آن به ماژول تنظیم ولتاژ VRM و دیگر بخش‌های مهم پمپاژ شود.

نسخه‌ی دیگر خنک‌کننده‌های معرفی شده توسط ایسوس، ROG Ryuo نام دارد که در ابعاد ۲۴۰ و ۱۲۰ میلی‌متری عرضه می‌شود. این مدل از سیستم اتصال مستقیم فن استفاده نمی‌کند و طراحی شبیه به مدل‌های آل این وان قدیمی دارد. هر دو نسخه خنک‌کننده‌ی معرفی شده مجهز به صفحه‌نمایش اولد LiveDash هستند که قابلیت نمایش وضعیت کنونی سیستم یا تصاویر شخصی‌سازی و حتی فایل‌های گیف را دارند.

rog thor

ایسوس علاوه بر معرفی خنک‌کننده‌ها، منبع تغذیه‌ی حرفه‌ای ROG Thor را نیز معرفی کرد. این منیع تغذیه ۱۲۰۰ واتی بازدهی بالای ۸۰ درصد دارد و برای مقاصد اورکلاکینگ و استفاده از چند کارت گرافیک همزمان طراحی شده است. این منبع تغذیه مانند دیگر محصولات اخیر ایسوس مجهز به نورپردازی مشهور این شرکت یعنی Aura Sync RGB است. 

منبع تغذیه‌ی راگ ثور نیز مانند خنک‌کننده‌ها به صفحه‌نمایش اولد مجهز است که اطلاعات برق مصرفی و دیگر اطلاعات وضعیتی سیستم را نمایش می‌دهد. ایسوس قصد دارد نسخه‌ی ۸۵۰ واتی این منبع تغذیه را نیز در سال جاری میلادی معرفی کند.

rog strix

آخرین پروژه‌ی ایسوس در زمینه‌ی کیس‌های کامپیوتری، طرح مفهومی Project Avalon است که جند سال پیش معرفی شد. اما این شرکت در نمایشگاه امسال یک قدم فراتر رفته و محصول نهایی کیس‌های کامپیوتر گیمیمگ خود را با نام ROG Strix Gaming Chassis معرفی کرده است.

کیس ایسوس همه‌ی طراحی‌های مدرن این قطعات کامپیوتری را به خوبی رعایت کرده است. اختصاص فضا برای خنک‌کننده‌های مایع تا ۳۶۰ میلی‌متر، براکت کارت گرافیک عمودی، بدنه‌ی شیشه‌ای جانبی و نورپردازی RGB از امکانات این کیس هستند که ترندهای طراحی کیس‌های مدرن را رعایت کرده‌اند. طراحی RGB در این کیس، با نورپردازی‌های مادربوردهای سری راگ هماهنگی و سازگاری دارد.

قیمت هیچ یک از قطعات معرفی شده هنوز مشخص نشده و گفته شده که این محصولات در نیمه‌ی دوم سال جاری به بازار عرضه خواهند شد.

ایسوس با محصولات جدید سری TUF بازی کردن را آسان تر از قبل می کند

ایسوس سعی دارد با معرفی تجهیزات مخصوص بازی برای بازیکنان آماتور، لذت بیشتر در بازی‌ها را در کنار قیمت مناسب‌تر برای آن‌ها فراهم کند. این شرکت در همین راستا چندین عضو جدید به سری محصولات TUF خود اضافه کرده است که شامل سیستم مخصوص بازی با شاسی استیل، کیبورد ضد آب، موس ویژه و هدستی با بند فلزی می‌شود. ایسوس هم‌چنین در حال همکاری با چندین شرکت است تا اتحاد بازی مخصوص خود را با نام TUF Gaming Alliance ایجاد نماید. این همکاری موجب می‌شود تا کاربران اطمینان داشته باشند که محصولات بازی ساخت ایسوس روی دستگاه‌های دیگر سازندگان نیز به خوبی پشتیبانی می‌شوند.

اولین محصول خانواده TUF، مادربرد خوش قیمتی بود که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. به تازگی نیز لپتاپ اقتصادی TUF FX504 با قیمت ۶۹۹ دلار نیز از این سری معرفی شده است. لپتاپ گفته شده از جدیدترین سری پردازنده‌های اینتل بهره می‌گیرد که مدل Core i7-8750H برای آن در نظر گرفته شده است. هم‌چنین کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا می‌تواند بسیاری از علاقه‌مندان به بازی را راضی نگه‌ دارد. نسخه دسکتاپ این خانواده نیز مجهز به پردازنده Core i7-8700 و کارت گرافیک GTX 1050 است.

کیس مخصوص بازی TUF GT501

شاید مهم‌ترین عضو جدید خانواده TUF، کیس مخصوص بازی GT501 باشد که در رنگ مشکی با جلوه‌های قرمز عرضه خواهد شد. طراحی آن در عین سادگی نوید بخش یک دستگاه گیمینگ پرقدرت است و از شمایل X که در بسیاری از محصولات ایسوس دیده می‌شود، بهره می‌برد. جنس بدنه دستگاه فلزی است اما پنل جلویی از پلاستیک ساخته شده است. هم‌چنین شیشه دودی برای بدنه جانبی کیس در نظر گرفته شده است تا کاربر بتواند به راحتی قطعات داخلی دستگاه را مشاهده نماید. دستگیره پارچه‌ای محکم نیز برای جا‌به‌جایی آسان کیس در نظر گرفته شده تا بازیکنان بتوانند لن پارتی‌های خود را به راحتی برگزار نمایند.

کیس مخصوص بازی / GT501 Case

ایسوس تصمیم گرفته است تا ۳۰ میلیمتر فضای اضافی در پشت مادربرد قرار دهد تا کاربران بتوانند سیم‌های اضافی خود یا نوارهای رنگی را در آن‌جا قرار دهد. این محصول به صورت پیش‌فرض به همراه ۳ فن ۱۴۰ میلی‌متری PWM عرضه می‌شود اما می‌توان تا ۶ فن بیشتر (۳ تا در بالا و ۳ تا در پایین) درون آن قرار داد. هم‌چنین می‌توان از این فضاها برای قرارگیری فن‌های دوگانه یا سه‌گانه نیز استفاده کرد.

اتحاد بازی TUF

ایسوس با چندین سازنده قطعات کامپیوتری دیگر همکاری داشته است تا مطمئن شود محصولات مخصوص بازی The Ultimate Force با طراحی یکپارچه مشکی - نقره‌ای عرضه خواهند شد تا هماهنگی اعضای این خانواده حفظ شود. از سوی دیگر پشتیبانی از محصولات ایسوس روی پلتفرم‌های سایر تولیدکنندگان نیز یکی از اهداف این اتحاد به شمار می‌رود. محصولات این سری همگی تحت یک برند مشترک عرضه خواهند شد و می‌توانند جمع‌آوری قطعات رایانه‌های مخصوص بازی را برای کاربران آسان‌تر کنند. برای مثال رم‌های این مجموعه با سایر قطعات مانند مادربردهای این سری، سازگاری کاملی خواهند داشت و خریداران می‌توانند با اطمینان بیشتری به سوی قطعات مورد نیاز خود بروند.

برای عضویت در این اتحاد، سازندگان باید برخی استانداردهای لازم را در محصولات خود به تایید برسانند. یکی از این استانداردها، میزان تحمل گرما و استرس است. ماژول‌های DRAM باید در فرکانسی بالاتر از حد مجاز خود تست شوند و ولتاژ پایین‌تری نیز به آن‌ها اعمال خواهد شد. هم‌چنین برای اطمینان یافتن از تحمل گرما باید به مدت ۲۴ ساعت در اتاقی با دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد فعالیت داشته باشند. منبع‌های تغذیه نیز باید بتوانند در شرایطی با ۹۰ درصد رطوبت هم‌چنان به فعالیت خود ادامه دهند. بنابراین اگر به سیستمی نیاز دارید که در شرایط آب و هوایی گرم به خوبی کار کند، محصولات TUF می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. در حال حاضر شرکت‌های مشهوری مانند کولر مستر، کورسیر، جی اسکیل، دیپ کول و اپیسر به این اتحاد پیوسته‌اند.

موس M5

موس مخصوص بازی جدید ایسوس با ترکیبی از رنگ‌های مشکی و نقره‌ای طراحی شده است و می‌تواند چندین سال تحت استفاده سنگین دوام بیاورد. ایسوس ادعا دارد که دو کلید اصلی این موس می‌تواند تا ۵۰ میلیون بار کلیک را تحمل کند. البته این ظرفیت شامل ۳ کلید دیگر این موس نخواهد شد. کاربران می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار Armoury II، اقدام به ذخیره‌سازی ۳ پروفایل مجزا روی حافظه داخلی این موس کنند تا با تغییر سیستم نیز پروفایل‌های قبلی در دسترس باشد. سنسور Pixart PAW3327 به کار رفته در موس M5 می‌تواند تا رزولوشن ۶۲۰۰ نقطه در اینچ (DPI) را تشخیص دهد که میزان قابل قبولی به شمار می‌رود. این دستگاه هم‌چنین از شخصی‌سازی نورپردازی نیز بهره می‌برد و کاربران می‌توانند رنگ آن را با نورپردازی سایر قطعات رایانه خود هماهنگ کنند.

موس M5 ایسوس / Asus M5 Mouse

کیبورد K5

کیبورد K5 مخصوص افرادی طراحی شده است که کمی حواس پرتی دارند و ممکن است مقداری نوشابه یا آب روی کیبورد خود بریزند. ایسوس با کیبورد جدید خود سعی کرده است تا خیال این دسته از کاربران را راحت کند. K5 می‌تواند به صورت نسبی در مقابل مایعات مقاومت نشان دهد و تا ۶۰ میلی‌لیتر مایعات نمی‌توانند مشکلی در کار آن ایجاد کنند. هم‌چنین کلیدها از سه لایه رنگ بهره می‌برند تا در مقابل فشار‌های مستمر بازیکنان دچار رنگ‌رفتگی نشوند.

کیبورد K5 ایسوس / Asus K5 Keyboard

متاسفانه این محصول از کلیدهای مکانیکی بهره نمی‌برد؛ در عوض ایسوس ادعا دارد که سوییچ‌های کیبوردش از نوع Mech-Brane است. این نوع سوییچ‌ها همانند نمونه‌های رایج در بازار هستند اما وظیفه دارند تا حس سوییچ‌های مکانیکی را به کاربر القا کنند. البته نکته مثبت درباره این کیبورد، نورپردازی RGB آن‌ است که می‌تواند به ۵ بخش مجزا تقسیم شود. با استفاده از نرم‌افزار Aura Sync ایسوس می‌توان نورپردازی کیبورد را تا موس M5 یا سایر قطعات رایانه هماهنگ کرد. همانند موس جدید این شرکت، کیبورد K5 نیز می‌تواند پروفایل‌های شخصی‌سازی شده را روی خود ذخیره نماید.

هدست H5

ایسوس در پایان برای تکمیل کردن سری جدید محصولات TUF، هدست مخصوص بازی H5 را معرفی کرده است. این هدست از استیل ضد زنگ بهره می‌برد و موجب می‌شود مقاومت بیشتری داشته باشد و حس محصولی لاکچری را به کاربر القا کند. گوشی‌های محصول از درایورهای ۵۰ میلی‌متری Essence بهره می‌برند و به یک میکروفون قابل جداسازی و آداپتر USB نیز مجهز شده است.