قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ماشین لوکس

در نمای جانبی فیس لیفت سیتروئن C3-XR تغییراتی دیده نمی‌شود ولی رینگ‌های آلمینیومی ابلک و 16 اینچی به چشم می خورد. در نمای عقب این کراس اوور کوچک، چراغ‌های جدید متشکل از چهار ماژول مستطیلی که ازC5 Aircross الهام گرفته شده اند، به چشم می خورد. در نمای عقب عناصر ابلق مشکی درخشان و کرومی به همراه نوشته C3-XR به چشم می خورد. این اتومبیل در سه رنگ بدنه متفاوت عرضه خواهد شد.


 Ø³ÛŒØªØ±ÙˆØ¦Ù† C3-XR




 


در تو کابین سیستم اطلاعات سرگرمی به روزرسانی شده به همراه یک نمایشگر 9 اینچی با دو پورت USB و Apple Carplay و MirrorLink به چشم می‌خورد. سیتروئن  همچنین یک اهرم جایگزینی دنده‌ی جدید چرمی برای گیربکس خودکار هم در نظر گرفته شده است. مشتریان می‌توانند از بین دو طرح کابین گزینه پسندیده را گزینش کنند.


 

سیتروئن C3-XR



 


کمپانی سیتروئن هیچ اشاره‌ای به تغییرات فنی فیس لیفت سیتروئن C3-XR  نکرده است و قبل بینی می شود این اتومبیل کماکان از پیشرانه‌ 1.6 لیتری توربو شارژ با 160 اسب بخار توان به به اتفاق یک جعبه دنده 6 سرعته کاربرد می کند.


 




 


 از موعد عرضه این اتومبیل لغایت سنه 2014 نزدیک 180.000 دستگاه فروخته شده و اکنون که دودمان جدید سیتروئن C3-XR از بهار وارد بازار چین شده اخبار خودروهای جدید در ایرانی رنت  و در جایگاهی پایین‌تر از C4 و C5 ایرکراس پیمان خواهد گرفت.

کرایه اتومبیل

سیتروئن برای مدل فیس لیفت  C3-XR کراس اوور کوچک سپری جدید طراحی کرده و چراغ های زیبایی را گسترش داده است. دگرگونی ها اصلی در تقدیر چراغ های جلو قابل نگریستن بوده که هویت اصلی سیتروئن را نشان می دهد. سیتروئن این مدل را اقتباس از کراس اوور  C5 Aircross طراحی کرده و حتی خودرویی الهام گرفته از کانسپت CXPerience است.  فیس لیفت سیتروئن C3-XR چراغ های جلو  C3-XR فیس لیفت زیبا به عقیده می رسد و طراحی جذابی دارد. ادامه در ایرانی رنت همچنین جلوپنجره شامل مشبک های ریزی می شود که جلوه زیبایی را به تقسیم جلو  C3-XR کراس اوور بخشیده است.

لوگو سیتروئن نیز به صورت دنباله دار در سرنوشت جلو تعبیه شده و طراحی جذابی را به وجود آورده است که خیره کننده می باشد. همانطور که گفته شد، این شرکت فرانسوی،  C3-XR را برای بازار چین فراهم آورده و قرار نیست شاهد عرضه آن در بازارهای مختلفی باشیم.

در داخل کابین فضای اسپرتی قابل مشاهده است که صفحه نمایش لمسی 9 اینچی را دربرمی گیرد. دو سوکت USB در عقیده گرفته شده و سیستم سرگرمی آن به حمایت Apple CarPlay, Baidu Carlife و MirrorLink می پردازد. وانگهی تریم دو رنگ نیز قابل مشاهده است و اهرم دنده زیاد جالب پروا به عقیده می رسد.


در بخش موتور باید به پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ 160 اسب بخاری اشاره کرد که به گیربکس 6 سرعته خودکار متصل است. محصول جدید سیتروئن از بهار 2019 رهسپار بازار چین خواهد شد و برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت این کمپانی مراجعه کنید.

اتومبیل روز

معرفی فیس لیفت سیتروئن C3-XR فقط برای بازار چین
تقریباً چهار سنه قبل بود که سیتروئن از کراس اور C3-XR منحصراً برای بازار چین پرده‌برداری کرد. خودرویی که به راستی ‌آمده تا کامیابی پژو 2008 را تکرار کند. سیتروئن c3-xr فیس لیفت  فرانسوی فوق آن سنه در کارخانه دانگ‌فنگ (شریک تجاری گروه PSA) ساخته شد. اکنون فیس‌لیفت جدید این خودرو باز هم در چین ساخته و برای چینی‌ها معرفی شد.
به گزارش ایرانی رنت  خودروتک، هرچند نما این کراس اور مبتلا دگرگونی ها شده، ولی به نظر نمی‌آید که سیتروئن برنامه‌ای برای تغییر مشخصات فنی این خودرو داشته باشد.

تغییرات محسوسی در طراحی این خودرو نسبت به ویرایش پیشین نگریستن می‌شود. تفاوت‌هایی که منش منحصربه‌فرد برند را به رخ کشیده است. سیتروئن C3-XR جدید در قسمت جلویی خود با حفظ سنت، چهره‌ای مدرن و به‌روز شده را تجربه کرده است. به‌ویژه در محل قرارگیری جلوپنجره و لوگوی Citroen. حتی کاپوت نیز دگرگونی ها سنگینی را گواه بوده است. البته هنوز هم چراغ‌های LED روشنایی روز امضای اصلی این اتومبیل به آمار می‌رود.

باید به این نکته اشاره کرد که فرمت کلی طراحی بصری این خودرو به‌گونه‌ای از C5 Aircross جدید الهام گرفته شده است. با این هستی نباید فراموش کرد که این زبان گرافیکی سال 2016 با خودروی مفهومی CXPerience در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. حقیقتاً باید اعتراف کرد که فریم زیبای بعید چراغ‌های جلو و فرورفتگی لوگوی سیتروئن جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این خودرو بخشیده است. هم‌چنین ایده به کارگیری تریم دو رنگ برای رینگ‌های 16 اینچی فوق‌العاده بوده است.



طراحی این فرانسوی در تقدیر عقبی‌اش هم درخور تحسین است. چراغ‌های خطر از منطق قابل قبولی برخوردار هستند که البته آن‌ها هم از روی C5 ایرکراس الهام گرفته شده‌اند.

داخل کابین این سیتروئن دگرگونی ها انقلابی دیده نمی‌شود. از آنجایی که خودرو فقط در بازار چین به فروش می‌رسد، جای تعجبی ندارد که سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی آن از برند HSAE چینی با نمایشگر 9 اینچی باشد. برحسب گزینش مشتری می‌توان رابط کاربری را اپل CarPlay و یا بایدو CarLife‌ انتخاب کرد. مانند تمام دیگر محصولات سیتروئن، آرگونومی این خودرو نیز سطح بالایی را نشان می‌دهد. مخصوصاً محل قرارگیری دسته‌دنده چرم.


به نظر نمی‌آید که سیتروئن برنامه‌ای برای تغییر مشخصات فنی این اتومبیل داشته باشد. این یعنی هم‌چنان گواه همان پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با 158 اسب‌بخار قدرت هستیم. این خروجی توسط جعبه‌دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک مهار می‌شود. گفته می‌شود سیتروئن C3-XR لغایت یکی دو ماه آینده برای عرضه حاضر می‌شود. با این اوصاف خودروی فوق ساده‌ترین فرآورده سیتروئن در بازار چین و پایین‌ترین از C4 AirCross و C5 AirCross‌ خواهد بود. از سیتروئن فوق از ابتدای عرضه در سنه 2014 چیزی نزدیک 180 هزار دستگاه فروخته شده است.

C3 چه بود و چه شد؟
وقتی سیتروئن برای اولین‌بار از C3 در سال 2002 رونمایی کرد، این خودرو یک هاچ‌بک 5 در در کلاس مینی‌سایزها به آمار می‌آمد. البته کمپانی شمار محدودی مثال 2 در روباز را نیز فرآوری کرده بود. به هر حال این فرانسوی خودرویی بود که آمد تا خویش را به‌عنوان جانشین مدل Saxo شناسایی کند. البته تفاوت فاحشی بین طراحی C3 و ساکسو دیده می‌شد.
این انقلاب گرافیکی را باید مدیون حضور ژان پیر پلویی دانست. طراح فرانسوی که در کارنامه خود رنو لاگونا و توئینگو را ثبت کرده بود. کامیابی C3 کاری کرده که علاوه‌بر فرانسه، برزیل و اروگوئه نیز به لیست تولیدکنندگان اضافه شدند.