قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 9

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کابل شارژ آیفون و موبایل اندروید یکی می شود

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، به نظر می رسد اپل تصمیم دارد تمام کابل های شارژر و اکسسوری خود را منسوخ کند.  

 

گزارشی جدید نشان می دهد این شرکت فناوری مشغول گمانه زنی برای عدم استفاده از کابل های فعلی است و تصمیم دارد از پورت USB-C برای آیفون استفاده کند.

 

البته اپل در آی پد پرو از «یو اس بی-سی» استفاده می کند. این تغییر در صورت اجرایی شدن، سبب می شود تمام اپل های شارژر برای آیفون های آتی غیر قابل استفاده شود. علاوه بر آن با اجرای این اقدام کابل شارژ دستگاههای اندروید را می توان برای اپل نیز به کار برد.

 

 یو اس بی سی آخرین نمونه از شارژر برای لپ تاپ و دستگاه های اندروید است و هم اکنون موبایل های سامسونگ گلکسی S9، گوگل پیکسل ۲ و موبایل وان پلاس۶ نیز از آن استفاده می کنند.

 

قیمت شارژر های اپل  ۲۵ دلار است. 


چیپ جدید ساخت Wiliot به طور کامل بی نیاز از باتری است، ضخامتی به اندازه ورق کاغذ دارد و می تواند به راحتی در بسیاری از دستگاه های کوچک جای گیرد. اما انرژی چیپ بلوتوث ویلیوت از کجا تأمین می شود؟

 

این چیپ از طریق امواج رادیویی از جمله وای فای، بلوتوث و سیگنال های شبکه های سلولی موبایل می تواند انرژی خود را تأمین کند. در نهایت این انرژی برای قدرت دادن به چیپ مجهز به پردازنده ARM به کار می رود. چیپ ویلیوت همچنین می تواند با حسگرهای متعددی همراه شود.

 

سازنده ادعا می کند اندازه چیپ بلوتوث و عدم نیازمندی به باتری به این معنی است که هزینه تولید تجهیزاتی که از آن بهره می برند پایین می آید و تقریباً می توان آن را در هر دستگاهی جای داد. از کاربردهای آن می توان به دسترسی ساده به دفترچه های راهنمای دیجیتالی اشاره کرد. علاوه بر این می توان در برچسب لباس ها استفاده کرد تا با ارتباط با ماشین لباسشویی بهترین تنظیمات برای شستشوی لباس اعمال شود.

 5. به کارگیری قالب مناسب

استفاده از قالب بهینه هم از نکات دیگری است که برای افزایش سرعت سایت دارای اهمیت است و باید به آن توجه کرد. بعضی قالب‌ها هستند که به چهره کاملا بهینه و بنیادین کدنویسی شده‌اند و در کوتاه‌ترین زمان شدنی لود می‌شوند، در روبرو نیز قالب‌هایی هم وجود دارند که حتی در چهره استفاده از هاست مناسب و رعایت دیگر نکات باز هم بیش از 10 ثانیه برای لود صفحات موعد لازم دارند.


به عنوان مثال قالب فعلی که از آن بهره‌گیری می‌کنم توسط بهترین تیمی کدنویسی شده است که در فروش قالب جزو برترین‌ها هستند که مواردی مثل Lazy Load برای تصاویر در آن بهره‌گیری شده است. یعنی تا زمانی که پس از ورود به سایت اسکرول نکنید عکس ها موجود در صفحات لود نخواهند شد و هرچه به انتهای سایت قبل روید به بازبینی تصویر هر دسته نمایش دیتا می‌شود.


6. استفاده از CDN و شبکه توزیع محتوا

شبکه پخش محتوا مایه میشه لغایت محتوای غیر استاتیک که دربرگیرنده تصاویر، فایل‌های CSS، چگونه سرعت لود سایت را بالا ببریم فایل‌های JS و گونه ها پرونده‌های چندرسانه‌ای هستند از نزدیک‌ترین مکان هر سرور لود شوند. به عنوان مثال با اتصال سایت به شبکه CDN وقتی سرور اصلی شما در کشوری همانند آلمان پیمان داشته باشد و یک کاربر در ایران هدف بازدید داشته باشد این فایل‌ها به جای لود از سرور اصلی آمریکا از نزدیک‌ترین سرور لود خواهند شد. به عنوان مثال از کشوری مانند امارات که شبکه CDN کلودفلر در آن هستی دارد.


7. بهینه سازی صفحه اصلی

درست است که با فرآوری درونمایه سایر صفحه اصلی سایت نسبت به صفحه مطالب از بازدید فوقانی در لحظه اولین ورود کاربر برخوردار نیست. ولی بسیاری از بازدیدکنندگان هستند که بعد از اینکه از موتورهای جستجو وارد یک سایت می‌شوند بعد از سپریدن مطالعه یک نوشته به صفحه اصلی هم مراجعه می‌کنند الی دیگر مطالب را ببینند. از طرفی دیگر این ایام به انگیزه نمایش بلاک‌بندی شده مطالب بر اساس دسته‌بندی، برچسب و… در صفحه اصلی لود آن شدنی است کمی زمانبر باشد. فلذا کوشش کنید با حذف بلوک‌های اضافی و تکراری آن را درمان دهید.

این چیپ بلوتوث می تواند برای ردیابی کالاها در زنجیره تأمین، به عنوان حسگرهای دما و ... کاربرد داشته باشد. تصور کنید با تعبیه آن در یخچال های هوشمند خالی شدن محتویات مشخص می شود و به طور خودکار محصول مورد نظر از اینترنت سفارش داده می شود.

 

سامسونگ و آمازون از سرمایه گذاران ویلیوت هستند. البته نباید به این زودی ها انتظار روانه شدن انبوه تجهیزاتی بهره مند از این چیپ به بازار را داشت و همچنان باید تا ۲۰۲۰ انتظار بکشیم. با این حال گفته شده که تجهیزاتی مبتنی بر آن در سال جاری میلادی به تعداد محدود روانه بازارها خواهند شد.

 

واتس اپ مشغول کار روی قابلیت جدیدی برای دستگاه های اندروید است که به کاربران اجازه می دهد با اثر انگشت از پیام های خود محافظت کنند.

 

به گزارش مهر به نقل از ایندپندنت، اپلیکیشن واتس اپ ویژگی تازه ای را در آخرین آپدیت خود ارتقا می دهد. این ویژگی تازه برای ارتقای امنیت کاربران ارائه شده است.

 

اپلیکیشن پیام رسان مذکور  مشغول فعالیت است تا قابلیت های بیومتریک را به گزینه احراز هویت خود در دستگاه های اندروید اضافه کند. این بدان معناست که کاربران می توانند با استفاده از اثر انگشت از پیام های خود محافظت کنند.

 

وب سایت We Beta Info این ویژگی را رصد کرده است. هنوز مشخص نیست قابلیت جدید چه زمانی ارائه می شود احتمال دارد این قابلیت همزمان با ارائه آپدیت مهم v۲.۱۹.۳ برای اندروید عرضه شود.

 

به این ترتیب موبایل های اندروید و آیفون که از احراز هویت با اثر انگشت پشتیبانی می کنند، می توانند از افشای اطلاعات کاربران در واتس اپ اجتناب کنند.

 

برای فعالسازی این قابلیت کاربران باید به بخش تنظیمات اپلیکیشن بروند، گزینه Privacy را انتخاب کنند و گزینه احراز هویت را انتخاب کنند.

 

در این بخش می توانند گزینه «اثر انگشت» را برگزینند.

 

به نوشته We Beta Info این ویژگی هنوز در مرحله آلفا است و در آینده برای صاحبان دستگاه های اندروید مارشملو (و نسخه های پس از آن) ارائه می شود.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، شرکت سامسونگ در اقدامی عجیب و جالب توجه ترجیح داد از یکی از گوشی های جدید خود به نام گالکسی ام برای اولین بار در هند رونمایی کند.

 

 این گوشی از جمله گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است. سامسونگ قبل از اینکه گوشی یادشده را در سطح جهان عرضه کند تصمیم گرفته آن را در هند در معرض دید علاقمندان قرار دهد.

 

گالکسی ام در سه مدل متفاوت از طریق وب سایت آمازون در هند هم قابل خریداری خواهد بود و عرضه عمومی آن تا قبل از پایان ژانویه آغاز می شود.

 

کارشناسان معتقدند هدف اصلی سامسونگ از این اقدام بازپس گرفتن جایگاه خود به عنوان برترین فروشنده گوشی در هند است؛ جایگاهی که مدتی است به دست برندهای چینی افتاده است.

 

شیوآمی دیگر سازنده گوشی های هوشمند نسبتا ارزان قیمت در پایان سال 2017 از سامسونگ جلو زد و رتبه اول را به خود اختصاص داد. سامسونگ امیدوار است بعد از حدود یک سال بتواند شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گالکسی ام سامسونگ

از جمله گوشی های محبوب شیوآمی در هند سری گوشی های ردمی است که از نظر قیمت و امکانات بر گوشی های سامسونگ برتری دارد.

 

سه گوشی یادشده M10، M20  و  M30نام دارند و مدل ام 30 با تراشه Exynos 7885 و 4 گیگابایت رم گران ترین گوشی در این مجموعه است. قیمت این گوشی ها از 142 دلار تا حدود 250 دلار در نوسان است.

به گزارش مهر به نقل از موتوروان، سیستم های اطلاع رسانی از جمله مواردی  هستند که ظاهر خودرو را به روز می کنند.  

 

در همین راستا شرکت «پایونیر» یک سیستم اطلاع رسانی جدید به نام SPH-۱۰BT برای خودرو رونمایی کرده است. این سیستم جایگاه مخصوصی برای موبایل دارد که به راننده اجازه می دهد آیفون یا موبایل اندروید خود را در آن قرار دهد و به جای نمایشگر سیستم از آن استفاده کند.

 

SPH-۱۰BT با استفاده از بلوتوث به موبایل فرد متصل می شود و نیازمند هیچگونه سیمی نیست.

 

سیستم علاوه بر یکپارچگی با نمایشگر موبایل، قابلیت اتصال به کنترل صوتی را نیز دارد. به این ترتیب راننده می تواند به راحتی و بدون نگاه کردن به نمایشگر، تماس ها را پاسخ دهد و پیام ها را بخواند. علاوه بر آن کاربر می تواند به راحتی از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل خود را استفاده کند.

 

در کنار این موارد سیستم مذکور به طور جداگانه با حسگرهای پارک خودرو متصل می شود بنابراین می تواند از طریق موبایل راننده را راهنمایی کند و به او هشدار دهد.

به گزارش ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعظاف‌پذیر خبر داده‌اند.

 

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

 

گزارش‌هایی که در رسانه‌های مختلف منتشر شده است نشان می‌دهد که سامسونگ و برخی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده موبایل قصد دارند در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی از گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو و منعطف خود رونمایی کند، اما حالا کارشناسان بر این باورند که این محصول به مراتب ضعیف تر از آن چیزی خواهد بود که بازارهای جهانی تصور و پیش بینی کرده‌اند.

 

بر اساس گزارش وب سایت phonearena ، این کارشناسان و تحلیلگران براورد و اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ که تحت عنوان گلکسی اف قرار است راهی بازارهای جهانی موبایل شود، از ظرفیت باتری چندان بالا و قابل توجهی برخوردار نخواهد بود.

 

منبع جدیدی به تازگی تاکید و اعلام کرده است که این دستگاه از دو باتری جداگانه با ظرفیت‌های ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در نتیجه مجموع آن بالغ بر ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت بیشتر نخواهد شد که برای نمایشگر بزرگ و قابل توجه ۷.۳ اینچی گلکسی اف ظرفیت باتری کمی به شمار خواهد رفت و کاربران آن با مشکل کمبود قابلیت شارژدهی مواجه خواهند شد.

 

قیمت این محصول حدود ۱۸۰۰ دلار تخمین زده است که به گفته بسیاری از منابع آگاه، در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت محدود در دسترس کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.